eStire.ro

Articol actualizat la: 13 December 2018, 14:10

Un nou jucător în segmentul cumpărăturilor alimentare online - Foodland.ro

Un nou jucător în segmentul cumpărăturilor alimentare online - Foodland.ro

Cel mai nou jucător de pe piaţa cumpărăturilor alimentare online www.foodland.ro, vine cu Oferte de Crăciun, fără comandă minimă şi taxă de transport modică.

După sute de ore de programare şi design realizat cu o echipă de specialişti, precum şi investiţii substanţiale în logistică, www.foodland.ro e deschis oficial pentru cei în căutarea unei modalitaţi comode şi simple de a-şi face piaţa zilnică.

Platforma de comerţ online cuprine în acest moment peste 3000 de produse uzuale precum şi produse BIO, alimentare şi nealimentare, ce pot fi comandate 24/7 cu livrare în mai puţin de 6 ore de la lansarea comenzii. Timpul mediu de livrare este de aprox. 2-3 h.

 "Segmentul online în care activăm este înca la început de drum. Partea cea mai grea este să îi convingi pe cumpărători că produsele comandate sunt proaspete şi de bună calitate. Faptul că am câştigat încrederea clienţilor noştri, aceştia revenind ulterior pe site cu alte comenzi, este un lucru încurajator. Estimăm ca, în 5 ani, cel puţin 20% dintre Bucureşteni işi vor face piaţa online."- Filip Enache, administrator www.foodland.ro

"Încercăm permanent să ne îmbunătăţim portofoliul de produse precum şi calitatea serviciilor, fapt pentru care răspundem prompt oricărei solicitări din partea clienţilor de a adăuga produse pe site." ne-a declarat Dragoş, responsabil IT si cofondator www.foodland.ro

Foodland.ro livrează majoritatea produselor din stocurile furnizorilor de aceea preparatele din carne, legumele, fructele sunt întotdeauna proaspete. De asemenea, produsele BIO prezente pe site sunt la mare căutare, acest fapt datorându-se în mare măsură preţurilor de distribuitor practicate.

"La noi nu exista comandă minima, iar de sărbatori percepem o taxă de transport de doar 7.90 RON/comanda. In plus, un coş de cumpărături pe www.foodland.ro costă aproximativ la fel ca în supermarketul convenţional." a declarat pentru Adevărul.ro administratorul firmei Filip Enache.

O secţiune frecvent accesată este cea a Ofertelor Speciale. Cumpărătorii găsesc aici produse la preţuri deosebit de atractive.

"Comunicarea informală cu clienţii este importantă pentru noi şi ne permite o apropiere mai mare de nevoile lor, de aceea avem şi o pagina de facebook ( www.facebook.com/foodland ). Prin intermediul acesteia sperăm totodată să îi ţinem la curent cu noutaţile si promoţiile din cadrul site-ului." – Dragoş, responsabil IT şi cofondator foodland.ro

În viitorul apropiat, site-ul îşi va îmbogaţi protofoliul cu o gamă de produse pentru birou, accesorii auto precum şi produse generale pentru casă.

www.foodland.ro

 

Sursa: Adevarul