eStire.ro

Articol actualizat la: 05 December 2018, 12:49

ING Bank România introduce serviciul de recunoaştere a vocii clienţilor în call-center

ING Bank România introduce serviciul de recunoaştere a vocii clienţilor în call-center
 

ING Bank România va lansa în luna decembrie serviciul Voice Biometrics, prin care clienţii băncii vor putea obţine informaţiile necesare de la call-center prin autentificare doar cu vocea, fără parole sau întrebări de verificare.

Noul serviciu a fost dezvoltat şi implementat în colaborare cu Nuance Communications, compania americană cunoscută pentru crearea Siri, asistentul personal disponibil pentru smartphone-urile Apple, potrivit zf.ro.
 
Reprezentaţii ING estimează că vor avea peste 50.000 de utilizatori cu amprentă vocală în decurs de un an. „Fiecare dintre noi are circa trei parole la bancă, trei la serviciu, Google, Facebook, iar acestea se adună. În fiecare an sunt sparte peste un milion de conturi. Experţii ne spun că parola trebuie să fie complexă, să conţină litere, litere mari, numere, semne, însă clientul pune o parolă simplă de câte ori poate. ING crede că una dintre soluţiile la această problemă este Voice Biome¬trics“, a explicat Ştefan Radu, director produse şi canale directe pentru clienţii retail la ING Bank România, potrivit zf.ro.
 
Citiţi mai multe pe zf.ro. 
VIDEO Recunoaşterea vocală ajunge şi la băncile din România: ING Bank o are pe Maria, asistentul creat de „părinţii“ lui Siri de la Apple. Pentru prima dată în România, o bancă introduce un serviciu de recunoaştere vocală care va fi folosit şi ca măsură suplimentară de securitate, dar şi pentru interacţiunea cu un robot de inteligenţă artificială, numit Maria. ING Bank s-a aliat cu cei de la Nuance Communications, care sunt şi în spatele Siri de la Apple.
 
ING, Raiffeisen, Banca Transilvania şi BRD domină topul reputaţiei bancare. ING Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania şi BRD Societe Generale conduc în topul băncilor care se bucură de cea mai bună  reputaţie în România, conform unui studiu realizat de compania de cercetare a pieţei GfK cu ajutorul Reputation Management Model - RepMan.
 
Sursa: Adevarul