eStire.ro

Articol actualizat la: 09 December 2018, 09:27

Facebook pregăteşte butonul de "Empatie" pentru postările la care nu putem să dăm Like

Facebook pregăteşte butonul de "Empatie" pentru postările la care nu putem să dăm Like

Facebook testează introducerea unui nou buton pe lângă cele de Like şi Share, pentru a nu mai lăsa loc de interpretări şi Like-uri ciudate. Butonul ar urma să se numească "Sympathize" (Compasiune, Empatie) şi va fi destinat acelor postări nu tocmai fericite.

Ce te faci dacă a murit cineva? Ce faci dacă imaginea pe care a pus-o un prieten e cu o vânătoare sângeroasă? Dai like? Cel mai probabil nu ai vrea aşa ceva. Iar butonul de Sympathize ar putea rezolva acestre situaţii ciudate. Chiar dacă Facebook nu va adăuga niciodată un buton de Unlike, cel de empatie este chiar necesar.

Inginerul Facebook Dan Muriello a vorbit la conferinţa Compassion Research Day, organizată chiar de Facebook şi a spus că un inginer a făcut deja acest buton la un hackathon mai vechi.

Chiar dacă originea butonului vine de la un hackathon, nu ar fi prima oară când un produs Facebook ar ieşi din afara birourilor şi brainstorming-urilor tradiţionale.

Facebook Chat, una dintre cele mai importante caracteristici ale reţelei, care s-a transformat acum inclusiv în Facebook Messenger, a venit în urma unui asemenea eveniment, când inginerii Facebook se adună pentru o zi şi lucrează la orice doresc ei. Produsele pot rămâne în negura istoriei sau se pot transforma în caracteristici. Potrivit "The Atlantic", butonul Like e şi el opera unui hackathon.

Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.

Schimbări în News Feed

Utilizatorii vor vedea din ce în ce mai multe „articole de calitate“ şi din ce în ce mai puţine imagini amuzante. Mişcarea Facebook vine ca un răspuns la succesul Twitter. Potrivit unui studiu efectuat de Pew Research, numai 47% din utilizatorii Facebookconsideră că găsesc informaţii utile acolo, spre deosebire de 52% din utilizatorii Twitter.

Facebook consideră că oamenii preferă „conţinut de mare calitate“ faţă de meme-uri. Astfel, compania pune accent pe urmărirea numărului de clickuri pe care le atrage fiecare articol partajat pe reţeaua socială pentru a oferi mai multe materiale relevante.

„Vom face mai bine distincţia dintre un articol de calitate de pe un site web şi o poză cu meme găzduită pe un alt site“, se arată într-o postare pe blogul oficial al companiei.

Deocamdată nu se ştie cum va defini Facebook ştirile sau cum vor face faţă publicaţii precum UpWorthy sau BuzzFeed, două site-uri media cunoscute pentru clipurile video virale, articole de tip listă sau GIF-uri.

Cu toate că Facebook oferă o definiţie vagă a „conţinutului de mare calitate“, aceasta este subiectivă şi nu toată lumea va fi de acord cu ea. Numeroase pagini de Facebook sunt în totalitate bazate pe meme-uri şi au milioane de fani.

Sursa: Adevarul